Julkalendern*

Nora brukar inte se på TV och film än.
Men har faktiskt märkt att hon gillar att kika på julkalendern! haha!
Så det sitter hon och gör nu!
Lite mysmorgon kan ju inte vara så farligt!¨
Brukar era barn se TV?
Men hursomhelst så verkar det som att julkalendern fick godkänt av min lilla 1,5 åring!

På onsdag ska jag bort med jobbet.
Så kan inte åka på min familjens hus träff.
Försökte ringa Andreas två gånger igår och pratade in ett mobilsvar.
Plus att jag skickade två medelande att han var tvungen att höra av sig om vi skulle ses idag istället
men har då inte fått nått svar än! Han är verkligen helt otrolig!
Snacka om att undvika sin egen dotter...

Har inte å mycket inplanerat idag så är det tomt schema så hör gärna av er:)
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Lea

Tusen tackfördenfina kommentaren,nej tro mig jag skäms verkligen över dom men jag är en sån person som kan driva med mig självoch på sätt se lite lättare på det, för det är bara att inse jag kommer inte bli av med dom så bättre att göra det bäsaav situationen..men Niklas får komnstant höra gnäll över dom;P och precis som du säger när man tänker på vad manfått är det ett billigt '" pris" men det är väl därför man gnäller vissa klarar sig utan dom, vissa går inte upp X antalkilo...svartsjuka/avundsjuka kallas det visst men men;) God Jul på er!!

2009-12-17 @ 21:35:32
URL: http://lindkvistlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0