Onsdag*

Igår fick jag papprena som blir dem "officiella" från min sida i tinget!
Då hade Elvira skrivit ner vad jag har berättat och vart vi ville komma i alla detta.
Vad var vårát mål och sådär.

Tyckte det såg riktigt bra ut men det blir ju nästan löjligigt eftersom det blir som tvärtemot allt vad dem har skrivit. Ex. Att jag hela tiden låtit ante träffa Nora från början hemma hos mamma och pappa och även hemma hod honom. och sen på familjens hus. ´Medan dem har skrivit att jag inte låtit ante träffa Nora överhuvudtaget förutom när ante fick hjälp av familjerätten att träffa henne på familjens hus.
Varför vi började träffas på familjens hus var för min och Noras säkerhet eftersom han var på väg att stänga in oss i hans lägenhet och allt han gjort tidigare mot mig...
Konstigt att man kan förvränga sanningen så extremt!

Men 22/12 -09 gäller det! Håller tummar och tår för mig och Nora!

Idag var det inplanerat som vanligt familjens hus klockan 10.00!
När jag sitter i bilen på väg dit för att parkera får jag medelande att ante inte kan komma idag!
Att han orkar! Jag skickade och frågade vilken anledning med tanke på att jag typ redan var där!
Och då skrev han att han skulle på arbetsförmedlingen! Att han glömt det!
Eftersom han drivit det här så långt så borde ju allt vara oviktigare än Nora!
´
Får man tid så att det krockar men pröva byt tid då och går inte det då försöker man ju direkt byta med mig.
Eller?! Men samtidigt så vet jag ju att han inte är ett dugg intresserad, han får ju skylla sig själv att han inte ens låtsas vara intresserad såhär innan tinget i alla fall!

Men har man typ minus fem hjärn celler i skallen så har man.

Hade i alla fall riktigt trevligt med Zandra och Mira på familjens hus!
Nu ska jag snart åka och jobba!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Jag tycker gapflabbet var det bästa.Såg så himla äkta ut!



yes,Norah är frisk nu medan jag börjar känna mig krasslig.Har INTE tid att vara sjuk nu :(



Den 22:a,är det då allt bestäms eller tas det i etapper?Detta kommer att lösa sig till eran fördel,annars är dom ju dumma i huvudet!



Kram!

2009-12-09 @ 19:52:25
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Anders

Jo det här kommer lösa sig för dig Sandra! Super mom! Det är så fruktansvärt mycket som ligger till din "fördel".. om man nu kan säga så ^^

2009-12-10 @ 01:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0