Tidningen*

Igår var vi då i tidningen:)
Visste inte riktigt vilket dag det skulle vara men vi blev ett litet måndags exemplar:)
Känner att jag blev ganska så nöjd med texten, men dessa pratbilder!
Förstår inte om det är ett krav att dem ska vara med eller! haha!
Och ett häst flabb på framsidan! Men det speglar nog rätt bra på vem jag är i alla fall!
Men Nora är ju som vanligt perfekt om man får tycka själv!;)

Men det var roligt att dem ville komma och intervjua mig det tycker jag!

Så nu måste jag ju spara den åt Nora!

Kram kram
http://www.pitea-tidningen.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleId=5048546

Försökte få in bilden men det går väl inte att koppa deras bilder!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0