Dålig natt*

Det där med bra natt fick man igen på en gång!
Har sovit hos mamma och pappa, Nora somnade klockan åtta, så det började riktigt bra!
Hon sov i över två timmar och jag gick inte till vårat rum med henne..
Hon käka lite och somnade som vanligt på min arm! Yes! tänkte jag.

Gick och satte mig en stund framför datorn.., men då kom skriet eller ralet kanske man ska säga!
Så det var bara att gå och sova med henne! Vilket översig var ganksa bra!:)

Men jag har haft svin ont på låret hela natten och nästan inte kunnat sova pga av smärtan, och Nora har ju inte direkt haft in bästa natt...

Så nu är vi båda alldeles snurriga! haaha!
Lycko Nora får ligga i kvar i sängen och mysa lite (moffa barnvakt), medan man själv ska trotsar kylan och
ska ut och släppa lite hästar!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0