Långdag med Isa*

Igår var det en mycket trevlig dag:) Stack till Isa där på morgon/fm som jag sa och vi hade riktigt trevligt:)
Nora fick prova Silas gåstol, det tyckte hon var mycket kul! Hon förstod inte riktigt hur man skulle göra med den, men huvudsaken hon tyckte det var skoj!

Blev en sväng på stan och när vi ska skulle åka ner från läggen hittar vi 120 spänn i hissen. ingen där omkring så vi
delade på dem och köpte en fin liten grej åt våra snyggingar för det! :P

När vi gjort stan gick vi tebaks till läggan och slappade lite:) Jobbig dag! hahah!

Var hemma kring halv åtta och Nora somnade innan tio! :) Mycket bra!
Jag somnade kring elva sedan var det uppstigning halv åtta! Mycket nöjda med det om man säger så:)

Har just tagit en promenad till mamma och pappa från råknäs!
Det första mamma säger när jag kommer fram! - Är du inte klok?!

Tydligen var det inte okej att promenera när det var så kallt, men det var ju så vackert väder!

Nu ska jag bege mig ut i stallet! Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0