Nu ska jag ta tag i det här*

Jag verkar ju aldrig få veta hur det blir det där med huset så nu ska jag sätta fart på denna döende blogg!
Har ju som avvaktat eftersom jag inte har något internet hemma, men nu orkar jag inte vänta mera!

Idag har det varit morgon släpp av hästar! :)
Gick bra förutom att lilla Nick var väldigt trött och orkade knappt vakna! haha!

Sedan har jag och moffa och Nora suttit och ätit frukost! Mycket gott var det:)
Nora var självklart den nyttiga och åt gröt!
Däremot är go gumman lite förkyld idag, inte najs...
men jag hoppas att det ska gå över snabbt i alla fall!

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Linda

heej och tack för idag! :) säg till om du behöver hjälp med hästen! jag vart skitsugen på ridning igen när du pratade om hästar idag =)

kram på dig och nora från mig och harry

2009-03-02 @ 18:30:23
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Linda

jag har utmanat dig! kolla min blogg

2009-03-04 @ 07:35:09
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0