Riktigt bra natt! *

Har sovit hos mor och far i natt...
Nu verkar det då verkligen var på G med tänder för Nora, hon har nämligen inte sovit så bra...
Men igår somnade hon i mitt knä vid tio....! sov som en stock, sedan somnade jag med i soffan vid halv elva.
Vaknade kring tolv igen och la henne i rese sängen hon har hos mommo och moffa!
Gick och la mig själv, vaknade av henne efter en timme eller nått. Så tänkte bara nu bär h-vetet av men inte det!
La henne brevid mig, somnade på en gång! En liten sluring mot morgon sidan och JAG vaknade själv vid sju och var utvilad medan  Nora sov till halv nio! :)
Söta söta unge!

Dessuom är det ju inte dumt att vakna till sol och tre minus grader!
Har trampat 20 minuter på crosstrainern framför TV:en och bränt 96,5 kalori!:)
Duktig jag!  haha!

Sedan blir det då att rida hästen när Nora har tänkt sova lunch och promenad med Isa i eftermiddag!:)
Det gäller att passa på!

Nora har föresten lärt sig ett nytt ljud som hon visade vid frukost gröten!
Man brukar ju som smaska och säga mmm, när man matar ett litet barn, eller jag gör då det i alla fall!
Och precis det där smask ljudet har hon nu lärt sig! Så hon hade nästan inte tid att äta:P

men men ska se om fröken vill ta en liten tupplur!
kram på er!


Kommentarer
Postat av: danko

naaw.. miss u and u'r sweet babe baby ! kram

2009-02-10 @ 23:10:32
URL: http://danihjalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0