Familjens hus och stan*

Det blev en lång natt, precis när jag somnat vakande jag igen av Nora som hostade och gnällde...
Så jag gick och hämtade henne från sängen, la henne på min arm. Då somnade hon nästan på en gång och pracis när jag är på väg bort i drömmarnas land så vaknar jag av att hon har en host attack och stackars flickan börjar kräkas...
Detta gjorde hon typ fyra gånger under natten...
Men idag har hon varit mycket piggare! :) Däremot mamma hennes var väldigt trött...
Är ju inte van att vara uppe på nätterna nå mer när honi vanliga fall sover så himla bra!:)

Som sagt i rubriken var det familjens hus som gällde idag..., känns alltid jobbigt när vi ska dit, men vad har man för val när man väljer fel karl att skaffa barn med...

Men Isa och Silas var då där med oss så det var berydligt roligare! :)
Plötsligt utbrister Isa när vi är där att Silas håller på att få en tand!
Lilla pojken som bara är lite mer än fyra månader!

Sedan gjorde vi stan, for och käkade på cafe del mar eller vad det nu heter och sedan stosade vi runt i lite ólika affärer! :)
Mysigt! Kom hem med lite fynd; två bodysar åt nora för 19.50 kronos styck och en hushålls rulle hållare, kylskåps magneter, en pyjamas åt nora och ett par matchande byxor till en tröja hon redan har och två bas tröjor åt mig!
inte dumt! :)

Nu ska jag kila ut i stallet när jag ändå har barnvakt åt lillan! :)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Linda

sista föräldraträffen med bvcgruppen är på måndag på bvc, hoppas ni kommer då! jag, jessica, linda och emmeli brukar ju träffas efteråt, du får gärna hänga med efteråt. vi brukar dricka kaffe eller liknande =) inte jag, jag tycker itne om kaffe :D

2009-01-28 @ 21:06:03
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill tipsa dig om den nya gratis supersidan FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-01-29 @ 14:07:41
Postat av: hanna

Det låter bra att ni trivs! :)

Jo lite konstigt kommer det att kännas då man har de i sej att skynda sej hem från skolan på fredagar och sen iväg direkt till stallet. Och på söndagar har jag som alltid haft en stalldag, först bonäset och sen prk. Så jag kommer ju att vara rastlös på dagen, men jag vänjer mej ;)

Jo jag kommer gärna och hälsar på Lovis! Drömde om henne för någon natt sen, riktigt härlig dröm!:)

Kram Hanna

2009-01-29 @ 21:27:21
URL: http://hannaholmstroms.blogg.se/
Postat av: Linda

jag har förstått att du haft fullt upp. men som sagt, bara hänga på! vi pratade om att vi gärna träffas efter att bvcgruppen slutar. vore trist om det blir pannkaka av allt.. vi behöver inte göra nåt speciellt, träffas och dricka kaffe eller liknande.

det är bra med oss, vi knogar på här hemma =) hur är allt med er då? förutom att ni har fullt upp =)

kramar

2009-01-29 @ 21:32:15
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Linda

=] jo, vi bor i öjebyn. om du har trist nån dag och är surrsugen är det bara att kika förbi! :) hehe, nä, du ser där. man ska inte dricka varmt med barn i knät :P hon brände sig inte nåt nora?

vad ska ni hitta på för roligt i helgen då ?

kramar

2009-01-30 @ 18:07:48
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Linda

vi bor i en bostadsrätt på tenorgränd. ovanför kullenskolan.. =)



till australien, det var det värsta! vad ska han göra där då? jobba eller?

i helgen har vi varit gräsänka - eller jag. fredag gjorde vi inget, lördag kom en vän och så frossa vi i godsaker :D och idag var vi först på nolia och kollade på ytterkläder - dom hade typ outlet där.. sen täntke vi gå och fika men kl var bara 11 och det öppnar inte förrän 12 så vi drog till storheden istället :D

vi ses imorgon då?

Kramar

2009-02-01 @ 20:14:05
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan han inte plugga till läkare i sverige? =P



det var trevligt att du följde, kommer du till emmeli på måndag?



idag har vi varit på babysim och på årsmöte. ni då ?

kram!

2009-02-04 @ 22:03:17
Postat av: Linda

ja, dom är så söta när dom badar :]



hoppas ni får en bra helg så ses vi på måndag!

kram kram. hälsa nora från oss :)

2009-02-06 @ 10:53:16
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0