Festen*

Oj , vilken trött morgon detta är!
Haha! Hade min fördelsedags fest/inflyttningsfest i Lördags! .)
Är så himla nöjd faktiskt! Alla gran flickorna kom förutom Stina som ska få en liten baby på två veckor!
Så hon var till fullo ursäktad! :) Hon får komma när hon är mamma ledig istället!

Danielle kom redan på Torsdagen så hon hjälpte mig att städa och laga mat!
Underbart skönt att få lite hjälp kan man ju som säga!

Tack så mycket gumman!

På Lördagen kom då dem flesta av gran tjejerna och Lollan lite tidigare än dem andra så vi sminkade oss och gjorde oss så fina vi kunde! Tihi! Nora fick vara hos moster Ida och morbror Joel så hon åkte vid åtta ungefär...
Kändes jätte jobbigt först men desto mer folk det blev och så började jag slappna av och passa på att njuta!
Jag vet ju att hon har det så bra hos dem! Är ju bara så van att alltid vara med henne, min lilla pärla!

Allt flöt på och jag tror dem flesta hade det väldigt trevligt:)
Inga större missöden förutom lite rödvin på mattan och att vi inte fick igång playstationet!

Det var en granne mitt emot som hade hotat två av grabbarna att ringa polisen men har då inte hört nått om det mer..
Tycker  det var lite konstigt med tanke på att jag skrivit en lapp att jag skulle ha fest, lämnat mitt mobil nummer så att dem fick ringa om dem ville, dessutom lät det sjukt lite i trapp huset så jag fattar då inte att hon mitt emot kunde klaga men men...det blir nog bra!

Är så himla glad att jag har så underbara vänner som är så himla roliga och fina på alla sätt och vis!
Tack också för dem fina presenterna jag fick! Tycker egentligen att det var alldeles för mycket!

Nu ska jag snart bege mig mot familjens hus!

Många kramar!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Varför lämnade du honom om jag törs fråga det? Inte rätt för Nora eller? Måste ha varit ett tufft beslut, eller? Men jag antar att man alltid gör det som är bäst för sitt barn. Jag är för tillfället på Nya Zeeland men kommer hem om 1,5 månad - trivs inte så bra här.



Hoppas allt är bra med er :)



Kramar!!

2009-01-21 @ 00:53:33
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0