Härlig söndag*

Igår var det som dem flesta säkert är medvetna om; söndag!

En riktigt bra söndag faktiskt! haha!
Jag hade lite lagom sovmorgon till ungefär nio, hade sovit över hos mor och far eftersom det blev lite sent för Nora att hålla på att flänga i bil. Vaknade i alla fall på söndag morgon och började läsa en jätte bra bok som Julia hade på sitt rum; jag valde livet. Medan Nora låg och lekte på magen i sängen.
Sedan vaknade mommo som kom och ville leka lite tittut med sitt kära barnbarn.
Men uppenbarligen var inte Nora riktigt nog vaken för att leka tittut så hon började gråta och tårarna bara strömmade ner för kinderna! Lilla söta Nora!
Vi får hoppas att hon inte gör sådär ofta inför sina mostrar då kommer dem bli förkrossade!

På dagen gick jag ut och gjorde stallet och sedan for jag iväg hem och till lägenheten medan Mamma skötte en sovande Nora. Gjorde en ordentlig rallystädning och for och handlade!

När jag kom tillbaka åt Nora lite grann och efter det gick jag ut i stallet eftersom mamma lovat att hålla en ridlektion.
Har inte alls känns bra med Lovis dem senaste svängarna jag ridit så kände mig tyvärr inte särskilt motiverad!

Men självklart så gick det otroligt bra på ridlektionen så har ändrat min uppfattning var det gäller Lovis radikallt!
Känns väldigt bra!

Sedan blev det palt med familjen och hem och sova!

Nu ropar min dotter!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0