Luleå*

Har idag befunnit mig i Luleå! Med dem bästa Petra och Noah i hela världen! :)
Dem är för söta!
När vi kom fram in till staden så hann vi gå in på en affär och Noah började gråta och var hungrig, så det blev ammning i provhytt sedan fick han ont i magen så då väckte han Nora som inte ville sova mer efter det...:)
Så jag tog barnen och så gick Petra och betalade det hon plockat på sig!
Vi bestämde oss för att gå och äta lite istället. Vi bestämde oss för kina mat och oj vad det var gott!
Så vi satt och tog det lugnt väldigt länge, åt och amma och bytte blöja och surrade på! :P


Sedan gick vi typ i alla butiker i hela lule, med lite lätt överdrift!
Det blev två par jeans till mig för 200 kronor! Väldigt rätt kurs:)
Petra köpte då lite till Noah, lite the och sådär!

en mycket lyckad dag blev det i alla fall!  :)

Tack för min fina present, Petra även om det blev ett litet missöde mitt i alltihopa!

kram och gonatt på er alla!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ja, förstår såklart att det var jobbigt men om det fortfarande känns rätt så vet du ju att du inte gjorde fel val i alla fall :) Ja, jobbar på en restaurang men jag tjänar så otrooooligt dåligt och dessutom bor vi mitt i Auckland och jag är inte precis en stadsmänniska och jag längtar massor efter vintern. Är nog skandinavisk i mitt hjärta :)

2009-01-25 @ 01:11:36
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0