Pinsam*

Var det någon mer än jag som såg bonde söker fru- BRÖLLOPET igår...? :)
Fy vad man är töntigt! Samtidigt som jag sitter och stör mig på hajna Magnus så vad gör jag,
när jag ser cemonin; ja grinar!!  I alla fall nästan!
Varför ska man vara så överdrivet sentimental?! haha!

Igår kom Emma och Johannes förbi, det blev lite the drickande och en massa surr!
Vill verkligen inte att Johannes ska åka till Australien! Och Emma är i Argeplog, det känns nog långt!
Men det är klart man ska leva livet! :P

Nora verkar som hon håller på lite sjuk, men tur nog verkar det inte ha blivit nått sämre under dagen i alla fall!
Har föresten glömt att skriva att jag och Nora varit på 6 månaders kontroll med läkarbesök!
Nora väger nu 6710 gram och är 64.5 cm lång! Annars tyckte då läkaren att hon verkade kärnfrisk!:)
Riktigt skönt att veta! Även om man känner att hon mår bra!

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Hanna ([email protected])

sv; Hej Sandra och Nora!

Med mej är läget bara fint, livet flyter på ganska fint just nu! Hur är de själv då? =)

Kollade igenom lite bilder från sommaren och hittade bilder i massor på Lovis, så fin häst alltså!

Lite tråkigt att sluta med Karaat, hade precis lärt känna han ordenligt, men då tiden inte räcker till så fick de bli så, ganska skönt på nåt sätt men ändå ganska tråkigt. Kram Hanna

2009-01-28 @ 20:44:25
URL: http://hannaholmstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0