Svensbyn*

Har just kommit hem från Isa och staden!
Eftersom baby massagen var inställd utan att vi visste något om det så
bestämde vi oss att gå på stan en sväng istället!
Vad det fortfarande är rea överallt alltså!
Nora fick ett par jätte söta gympa skor för typ en 20:- och mössa och vantar till overallen:)
Sedan hitta vi kläder som man kunde köpa 5 för 200.
Så jag och Isa delade på det:) Det blev en kofta och en bolero till mig!
 Lite fika/mat på Nodo hann vi också med eftersom vi båda höll på att svälta ihjäl!
Jobbigt att vara mamma! haha!

Nu väntar jag på att dem kommer tillbaka med hästarna så Nora får någon att leka med så jag kan skotta i stallet!
Men ska gå och leka med Nora nu!

kram

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Hej!

Hur är det?Skulle bara säga att vi ska träffas på familjen hus på måndag klockan 13.15.Så du vet!Gundhild fick inte tag på dig,så hon bad mig!

2009-01-13 @ 19:00:14
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0