Tillbaka i gamet! *

Nu har man firat jul och nyår och hela köret:) En sådan tid som denna brukar kunna vara en besvikelses tid ibland...
Men inte för mig och Nora! Det har varit ett jätte bra slut på året för mig och pärlan!:)
Jul hemma med familjen bara och nyår har jag firat med både Nora och ute med en massa glada männsikor:)
så det blev helt perfekt! Visserligen var förra året inte svårt att slå men ändå!

Imorgon fyller man 20 bast, måste säga att det känns otroligt bra...:P
Känns som om man har gjort bort tonåren nu på något vis!
Så att fylla år känns lite som en befrielse!

Alla är välkomna till mig och Nora imorgon så kanske ni har tur och får lite fika:)
hahah! Desto fler desto bättre, så tycker vi!

Nej, nu ska jag gå till min lilla flicka!
Men är snart tillbaka!

Kram på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0