I`m Back!

Äntligen har jag internet hemma i mitt place!:)
Har tänkt skaffa det sen jag bodde i lägenheten men nu är det då äntligen fixat och klart!
Är så tråkigt att sitta framför datorn när jag är hos mamma och pappa!
Men nu kan jag sitta när min lilla älsklingen har gått och lagt sig!
Så nu ska jag återta blogg livet och läsa alla era fina bloggar om allas intressanta liv!
Vilket innebär att man inte behöver prata med någon eftersom man redan vet vad som hänt under deras vecka!;) haha!
Men det har väl sin charm när man sitter och pratar och den ena berättar något och den andra svarar, ja jag läste det på din blogg!

Men några fler rader blir det väl från mitt och Noras berg och dal bana liv!
Hoppas ni kommer uppskatta det!:)

Nu ska jag gå och sova eftersom jag ska jobba imorgon och ska stiga upp klockan 05.15!
Kram på er alla!


Kommentarer
Postat av: Fam Wallbing

Välkommen tillbaka ;)

Kul att du kommer blogga lite oftare nu!!

Kram

2009-07-08 @ 21:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0