Piteå dansar och ler...*

Ja, nu är pdol över för detta år..
Känns skönt men kommer bevara det hårt i minnet!
Lagrar minnes bilder i huvudet på allra bästa stället...
Det är allt från tältet som Maria och Issa sov i två nätter mellan några buskar "bakom" nolia till hel vilt dansade med Anja och Malin, Emil som hoppar bungyjump och ett oväntat trevligt möte med en mycket trevlig person...

Jag är så glad att ni alla finns i mitt liv, älskar er så himla mycket och det har varit underbart att bara släppa allt för en stund och bara vara jag! Att det duger att jag är jag och inget annat! Det är ni alla som får mig att känna så och finns det bättre vänner än så?

Nu är vardagen åter i alla fall! Med jobb, hem och min underbara NORA!!!
Finns ingen som får mig att le som henne...

I måndags kom Harry och LInda och hälsade på oss och det var då så trevligt!
Inte så flådigt fika men lite glass och kex skrapade jag fram!
Men tycker sällskapet är viktigare! Och i detta fall var det ju väldigt hög klass på det:)
Nora fick följa med Harry och Linda och leka med några andra barn på eftermiddagen när jag jobbade!
Tack så otroligt mycket! Och sen blev man bjuden på Palt när man kommer och hämtar sitt barn!
Åter igen; vilka fanastiska vänner jag har!
Sedan hade Nora inspireras av Harry för då helt plötsligt släppte Nora i VR bordet hon höll i och gick flera steg helt själv till mig!! Vilken otrolig syn! Så nu har hon ett rekord på närmare tio!:)
Och har stått helt själv i typ två minuter idag.

Vi har även hunnit med en 1:års kontroll! Som gick jätte bra! Även om inte Nora tyckte riktigt att farbror doktorn skulle få ta så mycket i henne! Men han sa då att allt var i sin ordning.
Vi fick däremot boka in en extra tid med Nora när hon är 15 månader i stället för 18 månader eftersom hon är så liten.
Hon har gått upp 500 gram varje gång dem senaste tre besöken! Men väger endast 8230 gram fortfarande och är 73 cm lång strax över ett år! Någon annan som läser min blogg som vet vad deras barn vägde i den ålder även om man nu inte ska jämföra så är det ju intressant att se...?
Jag vet ju att hon mår bra och äter jämt så är inte alls orolig för det!:)
Nu får jag nog snart besök, sedan blir det att sova!
Upp och jobba klockan 05.15 imorgon!
Men man ska vara glad så länge man har jobb!

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: johanna

vad du ar duktig sandra! :)

2009-07-30 @ 00:27:14
URL: http://johannalundberg.blogspot.com
Postat av: johanna

:)

jo tack det ar jatte bra med mig! jag lamnar min familj den 9onde sept for att resa runt i usa tills 7de okt da jag flyger hem till sverige... :( kanns lite sma pissigt... men men det kommer nog ga bra..

Hur ar det med er da? :)

Kram

2009-07-30 @ 15:48:24
URL: http://johannalundberg.blogspot.com
Postat av: Petra

Haha! Söta.. Var på 8 månadera igår och Noah ligger endast 100g och 1 cm back nu :P

2009-08-01 @ 09:13:13
Postat av: Helen

Tack för tanken! Ett år äldre och ett år klokare, eller hur!?

2009-08-06 @ 11:42:06
URL: http://soontobee.blogg.se/
Postat av: Michaela

Jo, jag hörde de. : ) FY FAN vad kul!

Vi ses imorn då.. Tar du med min väst (A)

2009-08-07 @ 15:27:10
URL: http://mslouisiana.blogg.se/
Postat av: Hannah å Ella

Hallå tjejjor, va länge sedan man såg er. Hoppas allt är bra med er.

Kram

2009-08-27 @ 11:37:30
URL: http://ellalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0