Sov morgon*

Idag tog vi sov morgon och låg i sängen till halv nio-nio!
Men då var det bara att gå upp när det klampade på min bro och jag hade glömt att låsa dörren!
Det var hus ägaren som kom och lämnade min vatten räkning! :)

Så då var det bara att pallra sig upp!
Idag blir´det bara landet dag...
Är hos mamma pch pappa och ska väl motionera hästen lite ta det ganska lugnt!
Måste ju tagga upp för arbetar helg i helgen!:P

Känns inte som att jag kommer märka av national dagen så där alldeles mycket om man säger så!:) haha!

Ha en bra dag! Kram kram

Kommentarer
Postat av: issa

Hej min vän :) Saknar dig med! så ska försöka och ta mig till Piteå snart. Är ju nyfiken på ditt hus!



Hoppas allt är bra med er, och som sagt väldigt synd att man inte får fira studenten med er igen. Men får ta och hitta nått nytt att fira istället! ;)



pusssa lilla Nora från mig :p

2009-06-12 @ 13:04:08
URL: http://tjohaliarullgardin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0