Chock*

Idag var det familjens hus som gällde med Ante.
Dock övervägde jag kraftigt att inte fara eftersom han inte ens kunde svara på mina sms!
Men for i alla fall, man vill ju inte att det ska bli ännu mer komplicerat.
Jag for förbi mams och paps på morgonen och skrev ut försäkringskassa papper som Ante kunde skriva över föräldrapennings dagar på mig!
Han behöver ju dem inte och jag har ju redan tagit hälften...

Så med ganska glatt sinne for jag iväg mot staden...
Jag hinner bara in genom dörren så möts jag upp av Ante ovanligt nog.
Jag hade Nora i bärselen och A säger ska jag ta henne och jag bara ja, men hon sitter ju som fast just nu...!
Och sen vem kommer då ut i hallen!!!! Jo, Karin hans käre mor som jag verkligen avskyr!!!!
Ursäkta alla er som tycker det är onödigt att skriva sånt i en blogg men jag bara måste få kommentera detta!
Eftersom det är som en gode big deal för mig!

Fy alltså! Fick typ kalla kårar... Och Karin fråga typ hur det var med mig och jag bara ja, det funkar och sen sa hon att hon bara var tvungen att komma idag eftersom hon ville träffa Nora!!!
Efter 5 MÅNADER! Så är hon helt plöstligt intresserad av att träffa Nora! Mycket märkligt!

Och till på köpet så vägrar Ante skriva över dagar på mig!
Har till och med slut dagar innan hon ska börja dagis!

Vad ska man med 240 dagar till när man träffar sin dotter på sin höjd tre timmar i veckan?!
För mig är det en gåta!

Nu ska jag ut i stallet:) Kankse tankarna klarnar lite!

Kram på er alla goa människor!

Kommentarer
Postat av: Monica

Hur gör ni med dom dagar som han måste ta ut. Alltså dom där 60 dagarna?

Hur är allt annars? :)

2009-03-24 @ 10:24:57
URL: http://moonkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0