Det gick bra..*

med mitt uppryck av bloggen!
Går typ inte vara seriös när man har väldigt mycket att göra under dagarna när man inte har internet hemma!

Vet inte ens om jag har hunnit notera att jag ska flytta igen..!
Det blir Svensbyn denna gång! Ett gårdshus på 50 kvm, inte så stort men jag tror att det kommer att bli jätte mysigt!
Så senast i maj blir det flytt!

Igår hade Robin sin egna lilla inflyttnings fest i huset! Var jätte taggad men det dog som bort tyvärr...
men ju längre kvällen gick så åter fick jag det ursprungliga party humöret! :P
Tack Robin för härligt party!

Nu är Nora snart åtta månader...
Hon är verklgien världens sol stråle! Sitter jätte fint och gör alla möjliga "kryp" gymnastiska övningar!
Dessutom börjar nu den första tanden skymta där i munnen, det verkar bli vänster nere framtanden! :P
Glad att hon väntat så länge med tanke på ammning! haha!

Nu ska jag ta mig hemåt och natta dottra mi då!

Längtar till imorgon! - Mamma träff igen!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0