Godmorgon*

Jag har sovit som en stock i natt somnade typ före tio på soffan och sen halv vaknade jag till lite grann, släpade mig till sängen och fortsatte sova där! haha!
Både jag och Nora känner av att hon håller på att få sina gaddar!:)
Fast söt som en karamell blir hon ju när dem små riskornen kommer upp!

Däremot så nu när jag sovit i natt har jag sovit riktigt ordentligt, tror att det har med att göra dem fina framstegen som gjordes igår! Känner mig redan tryggare! Tänk att det finns så underbara männsikor som bara vill hjälpa!

Får se hur dagen ska se ut idag, har inte riktigt planerat mycket mer än att släppa ut hästarna nu på morgonen!
Men ska kanske hålla mig lite mer stillsam idag (hur man nu gör det som ensamstående mamma), med tanke på att jag vaknade med snuvig näsa och ont i halsen...

Men med solens hjälp ska det nog gå bort!

kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0