Godmorgon*

Ja, trött trött trött!
Det märks att det inte blev så mång timmar sömn mellan lördag och söndag:)

Och sen har lilla fröken Nora inte haft sin bästa natt om man säger så..!
Halv vaknat hela morgonen och grinat och ätit och snurrat, vilket innebär att mamma också måste följa trenden!
Och sen mitt i alltihopa försvann tutten! Helt otroligt med dessa nappar, hur dem bara kan försvinna!
Sedan har jag även lyckats drömma mardrömmar..!! Vad är värsta mardrömmen i mitt liv...
Ja, att mina kära EX svärföräldrar dundrar in i min lägenhet och börjar att slita och dra i Nora!!
Har fortfarande obehags känsla!

Men nu är det bara att vrida ur tröttheten och rädslan ur kroppen! haha!:)

Mamma träff idag! Super super!
Ska bli jätte trevligt som vanligt, trivs verklign jätte bra med dessa kvinnor!

kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0