Många beslut*

Oj, vad jobbigt det är med många beslut!
Har nu hittat en annan jätte fin bostad som jag är väldigt intresserad av men dock en aning längre bort från jobb, häst och mor å far...
Däremot jätte bra läge, skit nära till alla vänner o.s.v

Vet banne mig inte vad jag ska göra!

Familjens hus idag..., kom fram till att jag inte ens tittar på A när jag är där...
Han for då tidigt idag, utan anledning så det var då skönt!
Men han kan då attans inte ens ge henne mat innan han far... helt otroligt!

Vad det här kändes som ett negativt inlägg men men...
Har väl förhoppningsvis tagit lite beslut snart och då blir det bättre!

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: danielle

du är utmanad!

2009-03-14 @ 12:22:09
URL: http://danihjalle.blogg.se/
Postat av: Jennie



Tjo hej!

Vill du vinna en snygg plånbok så ska du inte missa tävlingen som jag har :)



Fin blogg!

/Jennie

2009-03-16 @ 13:36:40
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0