Gårdagen*

Jag och Nora började dagen med att ta en ordentlig sovmorgon:)
Nora vaknade första gången typ halv åtta, åtta någon gång!
Och sedan snarkade vi vidare till strax innan nio, visst skönt kan man tänka men;
då skulle vi vara i stan klockan tio så det var bara bråttom bråttom!

Familjens hus stod på schemat till att börja med...
Åkte dit med andan i halsen och lite lätt sen!

A:s morsa var inte där så jag klädde av Nora i lugn och ro och pussade henne hejdå!
Sedan gick jag en sväng på stan och en lång sväng på stan och gjorde ån konstig inhandling nästan helt utan mat!
Blommor, barnmat, nappflaska och hårfärg fanns bl.a i påsarna!

När jag hämtat Nora åkte vi gärnet till Linda och Harry eftersom Harry dagen innan fyllt sitt första år!
GRATTIS GRATTIS Guldgossen!:)
Så vi var där och hade det så mysigt med mammor och barn i solen!
Tack Linda för  en trevlig dag och för att det alltid är så roligt att träffa er!

Det var gårdagen det!
Idag har det varit städ hemma i mitt lilla hus!
Sedan åkte vi till mommo å moffa och gjorde lite höpåsar lagom till Isa kom som skulle klippa Truls hos mamma!
Och sammtidigt sköta Nora medan jag drog och jobbade!

Tack Isa för att du ställde upp idag! Du är en ängel!:)

Men men nu ska man hem och sova!

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0