Glömde*

Glömde att uppdatera om nått otroligt korkat som jag.., ja GLÖMDE!!!
När jag var på väg till Isa för andra gången idag så packa jag in allt i bilen
och började köra iväg då!
När jag kört en bit hör jag att det ringer och svor lite för mig själv eftersom handväskan var i baksätet.
Men jag gräver bakom stolen i väskan för att få fram mobilen men hittar den inte...
Till slut lyfter jag fram väskan i framsätet, men det sluta just ringa...
Men då började fundera vart la jag telefonen egenligen.., först la jag den på bilen och sen....
PÅ BILEN!!!! Jag sneglar fram och vad ligger där på motorhuven i full fart efter timmerleden?!
Min mobil!, som inte ens är min i grunden! Och inte kan jag ju stanna där!
Kör så försiktigt i rondellen att folk måste ju trott att jag var på fylken eller någon idiot!
Stannar på statoil och går ut och hämtar mobilen som så fint ligger där lite kall efter färden!

Man har ju nästan alltid hjärnan med sig!:)

Hoppas att ni fick er ett litet fniss på en förvirrad mammas bekostnad!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Hannah å Ella

Haha men Sandra då, du e ju lika förvirrad som jag =)

Kram

2009-05-11 @ 19:22:09
URL: http://ellalivet.blogg.se.blogg.se/
Postat av: Linda

haha, så kan det vara när man är en förvirrad mamma ;)

2009-05-11 @ 19:35:43
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Anja

Så roligt hahaha, hade betalat för att se det!

2009-05-11 @ 20:34:37
URL: http://gemigchips.blogspot.com
Postat av: therese

HAHA. synd att ja inte satt i bilen hehe

2009-05-11 @ 22:05:17
Postat av: sara

hahahah:D naaw, men stackars! tur att den var hel då!:D

2009-05-12 @ 14:21:09
URL: http://dreamaboutme.blogg.se/
Postat av: Maria

hehe sa lange det bara var mobilen och inte Nora som lag dar pa motorhuven sa kan du nog vara lugn! :) Hoppas ni har fatt varat vykort :)Ha det fint, sa ses vi om ngra veckor. Puss och Kram fran Issa och Maria :P

2009-05-13 @ 10:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0