Inte duktig*

Känner inte att jag gjort mycket till avtramp här på ett tag!
Haft så mycket i livet just nu..
Inte för att det är egenligen är speciellt negativt!:)
Har jobbat flera pass förra veckan och den här veckan blir det väl fyra dagars jobb:)
Sedan är det clinic här hemma i svensbyn idag och imorgon!
För dem som inte vet vad det är, innebär det att jag rider western kurs!

Nora är då riktigt i farten just nu!
Hon har båda uppe tänderna på väg och en är som helt framme.
Står mot allt och trillar lite då och då!
Hon har även prövat att gå med hjälp av lite olika stöd och kan stå helt själv någon sekund ibland!
Tänk att man blir så stolt! Men så har jag ju enligt mig själv den bästa ungen i hela världen!
Inte partisk alls! hahah!:P

Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0