Trött och sliten*

Nu har denna "extra helg" rullat mot sitt slut och den riktiga helgen tar snart vid!
Det blir jobb både Lördag och Söndag!
Hel dag imorgon, detta innebär att klockan ställs på kvart över fem:)
Men det känns så himla viktigt att ha jobb och att det finns männsikor som är intresserade att anställa en!
Så tack så mycket mina underbara arbetsgivare som ringer och frågor när jag har barnvakt så jag kan jobba:)
Hur många ställer upp på såna premisser! underbart!

Är som sagt gode trött nu efter två dagars ridning och hästar!
Måste säga att jag är så otroligt nöjd med min häst, hon har varit så himla duktig!
Har till och med suttit och planerat vilka klasser jag ska tävla på tre veckor!:)
Spännande! Då är alla häst och djuintresserade välkommen att kika in oss! haha!
Nej men kanske lite andra fina hästar eftersom tävlingen är på Grans naturbruksskola!

Men men mot sängen!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: MariaW

Kul att höra att det går bra för dig och Lovis:)

2009-05-22 @ 23:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0