Hippie fest*

I helgen fyllde Thom 21 år:)

GRATTIS GRATTIS ÄLSKADE VÄN!:)
Så då var det hippie fest som stod på schemat på lördag kväll.
Hade först inte tänkt fara eftersom jag egentligen jobbade söndag morgon men då bytte jag pass så jag blev ledig till Söndag klockan två:)

Måste säga att jag var otroligt otagg till en början. Men det släppte som tur var efter en stund.
David och bryn körde dit mig. Och David skulle hämta mig när jag ville. Lyxigt!
Plus att jag vet att Nora var hemma tryggt och lugnt! Skönt:)

Men eftersom blev kvällen rikitgt lyckad i alla fall! Skulle bara haft nå bilder men inte det inte!
Såg nog knappt en kamera under hela kvällen som den är nog väldigt odojumenteras tyvärr!

Kom hem vid halv två! Lagom kväll måste jag verkligen säga!:)

Nu sitter min underbara Nora och pussar och kramar sin docka! haha!

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0