Morgon*

Nu är vi påklädda för dagen.
Nora vaknade faktiskt i natt i sin säng så jag fick hämta henne. Eller i natt och i natt:)
Klockan var nog närmare fem tror jag! haha!

Men sen har hon då sovit hyfsat bra med oss i alla fall.
Kändes nästan ovant att hålla reda henne också nu när man är van att sova "själv".
Hur som haver steg vi upp när David for och jobba strax innan sju.
Så har haft ganska lugn och skön morgon med frukost, påklädning, vakna med the voice och bajskalas!:)

Nu ska vi börja bege oss mot Svensbyn och dagis!
Det blir roligt med Nora som inte varit där så mycket på sistone!

Måste bara nämna gårkvällen! Som blev jätte trevlig med Glögg och lite kex och "massa" mysiga och busiga barn!
Så Zandra och Jonas ni är så välkomna tillbaka när ni vill!

Åhh! jag vill ha en digitalkamera. Har ändå haft hyfsade kameror på mobilen men nu är jag typ på min tredje lånetelefon. Och den sista har ingen kamera alls!
Nu när jag har mitt lösenord på bloggen vill jag börja lägga ut bilder ju:)
Min STORA önskan till tomten!:) men tror nog inte riktigt jag har varit riktigt så snäll i år! haha!



kram på er! ha en bra dag:)

Kommentarer
Postat av: Linda

Finaste Nora!

2009-11-19 @ 10:23:36
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0