Nu har det hänt*

Nu har jag fått min stämmning...
Eller i slutet på förra veckan.

Det är så galet att det inte finns ord!
Så mycket lögner och elände att det inte finns!
Hur kan man hålla på att ljuga på det där sättet alltså?!

Det handlar ju om advokater, om tingsrätt, om tid, om pengar, om känslor och framförallt ett litet liv!; Noras liv.
Fattar han inte vad han gör?! Bara för att vara jävlig mot mig man kan inte göra såhär för att jävlas!!!

Den 22 December ska jag på första träffen men alla advokater och så vidare... Sorgligt att behöva sitta där och försvara att jag tagit hand om Nora helt själv för att jag var tvungen både för att inte Andreas ville och för att det var för farligt att han skulle vara ensam med henne. Och inte för att jag helt frivilligt skulle välja att vara ensamstående mamma och ta allt ansvar själv bara för att vara dum mot ante! Dem tror verkligen att dem är nått!

För att citera en mening från stämmningsansökan;
"Det finns egentligen inga samarbetssvårigheter utan de är tillskapade av Sandra genm att hon inte släpper taget om Nora och låter Andreas ta hand om och träffa Nora som är tillbörligt för en förälder."

Så det dem säger är att allt är bara frid och fröjd och att jag ställer till en scen och gör drama av nått som inte finns för att jag ska få ha Nora för mig själv!!!

I texten finns det även ett ställe som säger att Nora är en pojke!; ...samt möjligheten att få en sådan bra kontakt mellan far och son som kunnat vara möjlig med normalumgänge.! Hon är ju för fan ingen son!
Så klantigt av dem!

Dem har tänkt ta henne på julafton en halv dag. Hon gråter ju till och med på familjens hus när bara han är med!
Och dem har tänkt utsätta henne för att vara alla tre av dem förskräckliga människorna redan på julafton!
Får rysningar!

Tack för allt stöd kära vänner!
Kram kram


Kommentarer
Postat av: Monica

Nej, det finns nog tyvärr inget hopp för denna sko. Utan det enda som jag kan göra är att färga dom. Det är så himla trist. Jag som varit så himla rädd om dessa skor och så blir det så här..



Vad jobbigt det här med stämningen.. Förstår dom inte att det går ju ut över Nora det här också.. Tycker det är förjävligt.

Hoppas verkligen du får ensam vårdnad om lillan!

Först inte vilja ha att göra med henne och sen helt plötsligt ska han vara med henne..

Kämpa på, jag tror på dig!

Kram!

2009-11-30 @ 16:51:09
URL: http://moonkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0