Svaret igen*

Efter vi skickat iväg vårat svar fick vi tillbaka;
Att Ante skulle träffa Nora:
Första veckan; En gång familjens hus
Andra veckan; Två gånger på familjens hus
Tredje veckan; Skulle han hämta henne på dagis och sen
Fjärde veckan; Skulle umgänget var igång!!!

Så sjukt! Sen när lär man känna ett barn på tre träffar på familjens hus?!
Nora var 10 månader när dem träffades sist och nu är hon snart 16!!!
Ingen koll där inte...
Dem tror verkligen att hon bara är en sak som man kan göra vad som helst med..
Bara lämna och hämta hur som helst.

Både jag och min advokat tyckte att det lär då alldelses galet för fort så vi skicka ett svar igen.
Att vi ville ha tre månader träffar en gång i veckan på familjens hus och sen en utvärdering.
Har då Ante varit på alla träffar och varit engagerad så skulle det utökas till två gånger i veckan i tre månader till.

Efter någon dag ringer min advokat och säger att Ante har beslutat att stämma mig...
Jag ska stämmas för att ha tagit hand om vårat gemensamma barn när han aldrig velat ha henne.
Inte från det att hon var ett litet risgryn till nu!!! Aldrig...
Han har bevisat skitigt i henne, han har fått alla chanser men han vill helt enkelt inte...

Och sen ska han nu söka hela vårdnaden om henne för att han föräldrar säger det...
Som sagt galet! Gaaah!

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: therselundmaerk

glöm aldrig bort att du har massa människor som står bakom dig och stöttar dej!! Detta kommer sluta bra.

2009-11-12 @ 19:29:45
Postat av: Linda

vi kan ju höras till veckan och se om det fortfarande är tomt och vilken dag som kan tänkas passa =)



Jag håller med föregående skrivare/talare!

KRAM

2009-11-12 @ 20:59:52
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Anja

Hej Sandra! Har just hunnit läsa det som skrivits sen jag åkte. Fy bubblan, att han aldrig kan ge sig! DU är bäst! Kämpa på, jag tänker på dig och Nora. Massa kramar!

2009-11-15 @ 11:00:47
URL: http://gemigchips.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0