Träffen på familjens hus*

Fast Ante har tänkt söka hela vårdnaden på Nora så skulle han ju ändå ta mitt alternativ om att träffas på familjens hus. Så sagt och gjort så blev det på familjens hus förra Onsdagen.

Jag ringde och pratade med Thom. Som så snällt följde med mig som den klippa han är.
Fast han hade massa andra planer!
Hoppades till tusen att hans föräldrar inte skulle vara där.
Ante kan man ju igga så mkt som det behövs att vi uppenbarligen inte har nått mera att säga varandra vart ju gode klart efter att jag fick mitt advokat papper.

Men skulle hans föräldrar vara där så skulle jag vara tvungen att säga att dem var tvungen att fara därifrån.
Det här är Antes grej inte deras.

Men peppar peppar så var bara Ante där. Han snick snacka lite med Thom och började typ "skryta" om att han hade fått bacon feber. Thom fråga vad det innebar och då menade han svin influensa.
Men vad FAN gör han på en öppen förskola med massor av barn och han ska träffa Nora om han har svin influensa!!! Men bara mera bekräftelse hur dum i huvudet han är...
Suck...
Han vände sig till mig och fråga när hon skulle äta och vart det var.
Jag svara väl på det jag var tvungen. Sen fråga han hur länge vi skulle vara där.
Och jag sa att det är väl du som bestämmer allt numera.
 
Han låtsades som att han inte fatta nått...
Jag släppte då ner Nora på golvet. Hon ska då inte behöva dumpas i hans knä...
Så Nora gick in och lekte! Syntes verkligen hur kul hon tyckte det var att vara där!:)

Så jag vinkade lite åt henne.
Tyckte att jag hörde att Nora grät när jag var där nere men jag är ínte säker.

Man kan nog inte säga att hon var rädd för honom, men hon såg ju som han inte heller.
Hon såg alla barn och leksaker. Hon krocka nästan i hans ben typ när hon såg att jag kom upp!

Sen följde han med hela vägen ut... Som han gjort det någon gång tidigare!!
Väntade till Thom gått! Då böjde han sig mot mig och Nora och pussade Nora och sa hejdå och ha det bra.
Sen titta han upp på mig och bara, du med!
Fy fan vad jag hatar honom alltså.. Från att han ska stämma mig och har sett till att jag måste ha med massa advokater för att han inte har råg i ryggen och säga åt sina föräldrar att han faktiskt valt att inte träffa Nora...

Men när han sa det då titta jag bara på honomoch sa att det är ju då så jävla lätt när vissa bara förstör hela tiden.
Vad då började han säga!!! Titta bara på honom  och sa,; hade det inte bara varit enklare att ringa mig på en gång istället för att dra in den här skiten. han bara jag behöver faktiskt inte prata om det här nu!
Feg skit nanting! Han törs inte ens ta upp det med mig. Som han håller på är det ju inte långt ifrån att han kommer sitta öga mot med mig...

Det som var väldigt positivt i alla fal var att jag bara kände hat mot honom, sånt hat som gör mig starkare.
Jag kände bara att han var en liten skit som inte betydde nått. Och att jag var bättre än honom på alla sätt och vis:) Inte ofta man känner så:)

Det var den träffen och det är ju då inte inbokat nå mera.

Sen till råge på allt! Så fick jag ett sms av hans morsa klockan tolv på natten i helgen.
Hon skrev att hon så gärna ville träffa Nora och fråga vart och när det passade!
Vilken tajming. Så NU när jag ligger under stämmnings hot då passar det att skriva att dem vill träffa Nora!
Galna människor alltså!

Lämna gärna kommentarer. På vad ni tycker att jag ska göra i alla dessa situtioner!

Tackar för alla stärkande ord! Betyder mer än vad ni tror!:)

Kram från mig och Nora

Kommentarer
Postat av: MalinF

Sandra, jag tycker du gör helt rätt i allt ta det lugnt och hålla huvudet kallt, hade jag varit med om detta hade jag inte alls kunnat vara lika lugn och sansad som du. Du ska ha en stor eloge för att du hanterar allt så bra och moget. Jag hade nog mest bara skrikit och svurit. Som att det hade gjort någonting bättre ens, nee!!



Jag hoppas allting löser sig snart för din och Noras skull.

kram

2009-11-19 @ 15:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0