Då var min blogg skyddad*

Nu har jag satt mitt lösenord! Skönt:)
Känner att då kan jag skriva om mitt liv på riktigt och inte bara på ytan.
Ville inte nämna Nora i "onödan" eftersom Ante och hans mor läser min blogg.
Dessutom inte att jag träffat en fanastiskt människa och att jag, David och Nora kommer flytta till Djupviken!
Underbart!

Har varit hos Advokat idag eftersom Ante har skaffat advokat och jag fick ett otroligt skrämmande brev för snart en och en halv vecka sen.
Kommer uppdatera mer om det men nu ska jag gå och mysa!
Ha en bra kväll! Puss puss

Kommentarer
Postat av: Hannah

Åh ska ni flytta vad roligt!

Tror nog du gör rätt i att skydda er på alla tänkbara sätt.

Men du det där med brevet lät ju inte nå roligt.

Kämpa på ni e starka du och Nora.

kram

2009-10-27 @ 19:32:57
URL: http://ellalivet.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Håller med föregående kommentar:DU är stark!

Låter som att du har ett helt underbart liv nu :)

Kram och trevlig helg!

2009-10-31 @ 10:00:26
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0