Godkväll*

Den här dagen har verkligen gått fort, men det är väl bara för att jag har varit ledig.
Jobbar Fredag och Lördag sen är det ledig Söndag som gäller!

Har fått en rejäl sovmorgon idag! Tror faktiskt inte jag sovit så länge sen jag fick Nora.
David tog upp Nora när han skulle upp och göra sig klar så då gav han henne en välling flaska medan jag låg i sängen helt lyckligt ovetande! När han kom tillbaka med henne så bökade hon på en stund men valde sedan när vällingen
lagt sig på dess rätta ställe i magen att sova en stund till och denna stund resulterade i en rejäl sovmorgon!
10.50 tittade jag på klockan och insåg att vi sovit en halv dag!!
Galet!

Men nu är det sängen som gäller igen.., upp och jobba imorgon!
Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0