Äntligen rida*

Nu ska vi börja göra oss lite i ordning för dagen, jag och Nora!
Har just uppdaterat mig lite om sista avsnittet på Andra avenyn!:)
Haha! Tänk att jag sett typ varenda avsnitt av det alltså.
Är det värt alla dessa timmar alltså?!
Det kan man ju verkligen undra...

Men men...
Idag ska Nora få vara en stund på dagis.
Sedan blir det att rida min lilla häst en stund, har längtat!
Känns jätte bra att få hjälp att sparka igång med Anneli hjälp!
Då känns det som det är värt att rida dem dagar jag har tid när jag vet att hon har gått några fler dagar den veckan!:)
När vi ridit ska vi väl ha lite tid i Svensbyn. Mommo hade lite appstinens efter älsklings barnbarn!
Så hon måste ju hinna träffa henne. Men hon ska vara barnvakt på Lördag för då ska jag på bio för första gången sen Nora föddes! GREAT!

Ikväll blir det middag med Stokke:) Ska bli riktigt trevligt!
Nu ramlade Nora!

Ciao Ciao!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

det tror jag inte =) ja, att man ska måste vänta, ibalnd för länge, innan man ringer dom. och då tycker dom man skulle hört av sig för längesen.. skumt :P



vi har inte gjort så mycket idag. promenerat, sovit, ätiot lunch, handlat o nu ska vi rensa bland harrys leksaker. hur bra det går med han i nörheten får vi se ;)

kram till er!

2009-09-23 @ 14:33:22
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0