God förmiddag*

Idag har vi stigit upp vid 06.15.
Nora var så söt hon började som krypa runt i sängen innan hon en riktigt var vaken.
Sen kom hon på att gnugga sig i ögat och då såg hon upp och bara HEJ!:)

Sedan har vi bara haft slö morgon, Nora är ganska gnällig nu med en massa tänder och sådär och kräver mycket sömn.
Blir ofta att man får hålla henne stadigt i famnen och att hon får somna så...
Så nu ligger i alla fall det lilla trollet och sover, medan jag sitter och gör lite ärenden som att beställa nya linser.
Bestämde mig för att gå tillbaka till dem mörkbruna igen.
Stora skiftningar här!:P mellan ljusbruna även kallade honey och mörkbruna! Haha!

Tänk om jag helt enkelt vore född med bruna, det vore ju mycket enklare!:)

Snart ska vi ta vårat pick och pack och dra mot dagis och jobb!
Blir halv lång dag för fröken Nora; mellan 11.00 -17.30.
Men det klarar hon! Dagis är verkligen uppskattat!
Både för henne och för mig! Är så glad att det fungerar så bra!
Lill Nora med alla grabbar som är så kär i henne.
Men Nora tycker dem är lite konstiga när dem ska hålla på att klappa henne i ansiktet och så vidare:)
Häromdagen var det en av pojkarna som hade stoppat in två fingrar i Noras mun och hon hade ju givetvis bitit ihop! Så tokigt det kan bli! haha!:P

men men! Nu ska jag ta och göra nått vettigt istället!:)
Nog för att det är svårt att hitta nått vettigare än att blogga!
Ha en bra dag!
Kram fån mig och Nora


Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Hej!

Jo jag tycker att det borde vara lag på att barnen ska sova ute i friska luften,så jag tror nästan att jag ska kräva det! :)

Gud vad tiden går fort!

Är din Nora stora tjejen nu?Går för fullt och så?:)

Här är det full rulle från morgon till kväll,man kan glömma allt vad lugna stunder heter!

Kramar från oss!

2009-09-13 @ 20:38:08
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: issa

Hej sötaste Sandra & Nora! :)

Vad gullig du är, har minsann ägnat en massa tankar åt er oxå :)

Men det känns bara bra detta så det blir nog super! Tråkigt dock att vi lär nog ses ännu mindre :( Men nu vet du ju vars vi håller hus, så har ni tråkigt någon kväll så är det bara ni tar en roadtripp å hälsar på oss! Hade varit skitkul! :)

Hoppas allt är prima med er och att det går bra med kärlekslivet!

Saknar dig vännen min. Puss!

2009-09-13 @ 22:49:06
URL: http://tjohaliarullgardin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0