God kväll!:)

Ja.., nu är det då söndag kväll!
Denna full matade vecka är alltså över!
Och den övergår till en vecka som inte är alldeles för full!
Har en riktigt ledig vecka! Både positivt och negativt...
Men ska passa på att göra bort lite tråkiga samtal och sköta hästen tänkte jag...
Och vara massa med Nora såklart!

Igår var vi en snabbis på stan och skulle köpa en overall (en till!!).
Blir nämligen hennes fjärde i storlek 80!
Hon har två vinter modell, sedan en mysig mjukis att ha i vagnen.
Men så kände jag att det verkligen var praktiskt med en vind och väta overall nu i höst!
Det var minsann inte lätt att hitta kan jag då få be att tala om!!!
Men hittade en på barn hansens till slut, en svart men stjärna på armen av märket molo.
Så jag hoppas att det ska vara bra! Såg värsta sportig ut! Och ännu nöjdare blev jag när hon fick pröva den på!:)

Men nu ska jag mysa i soffan med söt!

Kramar och Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vet du jag drömde er två gullungar inatt. sakar dig sandra.. borde hitta på något..

2009-09-21 @ 10:53:44
URL: http://kajsarden.blogg.se/
Postat av: Hannah å Ella

Hej, vad roligt det var och se er idag. Och tack för den fina presenten.

Kramade ju om Linda när hon kom men jag blev så fascinerad av Nora att hon blivit så stor sen sist jag såg er att jag glömde då helt bort att ge dig en kram.

Skickar en här i alla fall kram

2009-09-21 @ 20:13:40
URL: http://ellalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0