Godmorgon!

Nu har jag fått några timmars sömn i alla fall!
Somnade upp och ner i sängen och sov så resten av natten!:P
haha! kankse ska pröva lägga mig så redan från början ikväll!

Vaknade när D skulle fara och jobba så sa hejdå och Nora sov för ovanlighetens skull!
bestämde mig för att se filmen vi hyrde för några dagar sen som jag somnade till:)
Men då vaknade Nora...
Så nu har vi sett film och slumrat om vart annat i soffan till nu.

Men nu ska vi försöka rycka upp oss och ta tag i dagen!
Man kan ju inte slöa ihop helt bara för att det är lite ledigt.
Jag är en sån männsika som gilllar att vara på gång från morgonsidan!
Känns som en dag blir förstörd om man sover för länge men har då aldrig sovit tills jag vaknat av mig själv sen jag fick Nora så det är väl inget problem i mitt liv just nu! haha!

Nu ska vi göra oss lite i ordning, och bestämma vad vi ska göra av den här dagen:)
Ha en bra dag!
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0