Så Nöjd!*

Vaknade ganska pigg och glad där vi 07.30!
Så himla skönt med sömn alltså.

Jag och Nora började göra oss i ordning för dagis o.s.v!
Flöt väl på rätt bra tills jag skulle stoppa i linserna..
Var f*n är linserna..
Jag var så säker att jag tog ut dem på toan och la dem på handfatet.
Men icket som spårlöst!

Smsa till och med till David och fråga om han flyttat dem.., till råga på det var Nora jätte sur och arg.
Så jag bestämde att lägga henne en stund.
När Nora sov så gjorde jag ett nytt försök att hitta linserna på toan!
Ett wild and crazy drag var att lyfta på soplocket på papperskorgen.
 
Och vad ligger där överst jåå mina boxar!!! Nora i ett nötskal!
Så då var det bara att spola av dem och stoppa i linserna.

När Nora vaknade stack vi på stan en sväng var tvungen att lugna shopping nerven lite..
Och det gjorde jag då! Hittade en jätte fin jeans klänning och två par stövlar faktiskt!
Vilket är väkldigt ovanligt. Alltid är det nått fel; för hög klack, för smal klack, för långt skaft, fel färg o.s.v!

Men här hittade jag på samma affär två par som jag gillade jätte mycket:)
Härligt! Lite fattigare, mycket gladare!

Sedan har jag hunnit rida hästen min en sväng idag. Vilket var jätte mysigt, bara hon och jag en stund!
Bra att få samla tankarna lite!
Kebab hos mamma och nu har kvällen rullat in med idol och hyrfilm!:)
Mysigt!
Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0