Trevlig dag*

Skulle egenligen ha varit och ridit idag men det blev inställt eftersom min ridkompis var krasslig!
Så jag bestämde mig för att gå ner på stan och söka vantar åt Nora.
Hon behöver både så små stickevantar för att börja ha nu när det kyler på och riktigt såna varma som man drar över overallen till vintern.
Det var nog svårast att hitta såna små stickisar.
Det blev faktiskt inte ens riktigt dem som jag tänkt mig utan ett par lite varmare från Hm med lite fleece foder i.
Jätte söta plommon lila med rosa hjärtan och matchande mössa!:P
Och sedan ett par rosa vinter vantar.

När jag strosat på stan så stack jag och Nora vidare till Öjebyn och framnäs till Petra och Noah.
Vi hade lika trevligt som vanligt och beundrade varandras barn för vad dem lärt sig sen sist när vi träffades.
Nora är i både prat och utvecklade att hon blir ännu snabbara och stadigare på benen.
Medan Noah är i krypa och ställa sig upp fasen!
Så duktiga små barn kan vara alltså!

Men men borde försöka ta mig i säng efter att ha sovit tre timmar på soffan!
Kramar på er och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0