varför?!

Hur kan det vara så himla svårt att sova, jag förstår inte det..
Lider med folk som alltid har svårt att komma till ro och drömma sig bort...
Har lidit av detta "syndrom" i flera veckor nu!
Inte varje kväll men rätt ofta ändå...
Lägger mig i säng med sötingarna och sen ligger jag bara där...
Det spelar ingen roll hur trött jag är.
Tankarna snurrar bara runt och åter runt...

Så nu sitter jag här mitt i natten framför datorn och tänker snart kan jag sova..., SNART!!

Har i alla fall varit och firat lilla Ella idag och Hanna med för den delen!:)
Eftersom dem lyckas fylla år på samma dag!
Trevligt att ligga och föda barn på födelsedagen, bra gjort Hanna! hahah!
Linda och Harry var också hos Hanna och det var ju så himla trevligt att träffa er brudar med barn!
Det blir ju lite annorlunda nu när det är många som börjat jobba och sådär!

Har även hunnit med en liten stad sväng med kära stora syster och "stor moster" Ida!
Det var väldigt trevligt! Vi har ju knappt hunnit träffas på senaste tiden!
Nora hinner ju glömma bort hur gull moster ser ut!

Och efter det lilla barnkalaset var vi och träffade farbror Stokke som kommit tillbaka till Piteå för att göra färdigt skolan! Fy fan vad starkt om jag ska skriva vad jag tänker:)

När vi varit hos Jonas så for vi tillbaka till stan och åt en så duktigt gjord middag av David!:P
Riktigt gott, vi återställde ordningen med go mat idag eftersom det blev nypon soppa på en söndag!
Mums Mums!

Men ska man kanske försöka hoppa i säng nu!

Gååå Natt!! Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0