Bowling*

Har just kommit hem från en bowling runda med fina vänner:)
Linnea (kompis från Umeå) har kommit upp från Umeå och tagit med sin kompis Lisa.
Emil kom från Arvidsjaur och även Martin har kommit hem från jobb i Umeå:)

Trevligt besök med andra ord! Jag kom hem från jobbet och David stod och lagade mat så jag hoppade i duschen
och duschade av mig all kossa lukt! Just när man ställer sig under vattnet då stinker det verkligen!
När jag duschat och sminkat mig så hade david gjort klart maten plus stökat undan i läggan!
Ibland är han gode goo! 

När vi ätit så stack vi och bowlade:) Två banor, tre på varje!
Men det var lite synd om Martin och David som bowlade med mig eftersom jag är grym tävlingsmänniska.
Och när det går dåligt blir jag så förbannad på mig själv! Inte så kul alltid, fast jag försöker lägga band på mig så märks det om man säger så!

Men en andra plats blev det till slut. Nora fick natt sudda lite och tyckte det var super kul att vara på bowling!
Nu är det bara jag och Davis kvar här hemma och Nora ligger och sussar!
Lyckades lägga henne rätt bra idag... Hon har grinat som sjuttion senaste nätterna.

Tror att det redan påverkat henne att jag börjat lämna henne på familjens hus tyvärr.
Får väl se om det blir bättre snart!

men men nu ska jag gå och mysa!

puss och kram 


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Tack för en trevlig fredagkväll :) Vi får planera in en till Piteå-helg snart. Kramar

2010-02-08 @ 10:30:50
URL: http://blogg.vk.se/linnea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0