Hämta och lämna..

Skickade ett medelande igår åt Ante och fråga om han var frisk. Skönt att veta!
Även om vi nu ändå går upp på morgonen.

Men han skrev då- Frisk, vi syns klockan 10

Så det är bara att pallra sig iväg och se Nora ledsen...
Får bara rysningar när jag tänker på sist! Stackars Nora!!!

Idag är nog inte någon hon känner där heller. men vi får väl se hur det går helt enkelt!
Rädd att hon ska bli arg på mig för att jag lämnar henne..

Det blir då i alla fall att lämna henne två timmar. Tror jag åker hem och röjjer lite hemma medans bara.
Och sedan hämta Nora. Åka och lämna henne på dagis til halv ett.
Sedan åka förbi mammi å pappi i förbifarten och sen iväg och jobba på mitt extra ställe:)

Blir åtminstone en halvtid av denna veckas jobb. Inte alltför dåligt.
Vi bor ju ändå bara i lägenhet och har inga avbetalningar och bara Davids studielån.
Så då är det ju som okej, med en hel och en halvtid:)

Igår besökte vi böle och Markus och Lisa med barn:)
Jätte trevligt! Blev bjudna på mat och allt!
var så längesen man träffade dem nu!
Både Liam och Alicia var nog glada att Nora kom och hälsade på!
Får försöka ta det igen snart!

ha en bra dag! Kram från Sandra och Nora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0