Städning*

Varför ska det vara så jobbigt att städa?!
Har någon nått bra svar på det? haha!

Nåja, ska fortsätta städa min lilla tjejs rum!
Man kan ju inte leka när det inte finns någonstans att sitta.
Hon gillar att slänga ut saker på golvet min lilla tjej!

På gott och ont!

mest mjukisdjur och dockor på denna bild men ändå! KAOS!!!!



Kram på er alla!

Ps. Kanske skulle ha satt cencur på "dockan Lisa" som ligger med baken bar mot kameran! haha
Kankse får många arga kommentarer att jag borde tänka på pedofilerna där ute!


Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Haha,ja du måste nog censurera dockan :p

Jag fick ju en arg kommentar för att jag visade norahs lilla rumpa.Herregud,det är ju inte så att det var en nakenbild direkt!Man slutar aldrig förvånas över vissa människor :)

Hoppas allt är bra med er.Kram!

2010-02-01 @ 13:23:04
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack älskade vän!!

VI saknar er också! imorgon har vi inga planer. Per fyller år, men jobbar em. kanske vi får komma förbi när harry sovit och per åkt till jobbet? om ni är hemma och inte har nåt för er? eller på förmiddan innan harry ska sova? =)



kram till er!

2010-02-01 @ 19:58:24
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Maria & Oskar

Har suttit och läst ikapp lite sedan sist. Jag blir verkligen arg av allt den där psykopaten håller på med. Hur kan man låta hämnd gå ut över ett oskyldigt barn? Allt med stämning och tingsrätt, det låter verkligen för hemskt för att vara sant, när alla dessutom vet vilket svin han är. Oh, jag blir så förbannad. Hoppas verkligen att allt löser sig och att du får ensam vårdnad om Norah.



Kram

2010-02-02 @ 21:43:42
URL: http://lose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0