Veckouppdatering*

Måndag: Familjens hus var planerat. Sms av ante 40 min innan att han bara sovit en timme att han f*n inte kunde komma. Inställt! ( han jobbar 12 timmars skift, 18.00-06.00. Han hinner alltså sova närmare fyra timmar innan två timmar med Nora.) Kanske jobbigt men vill man träffa sin dotter så vill man.

Tisdag: Minns jag inte ens vad vi gjorde!

Onsdag: Skickade redan tidag kväll och frågade om A hade tänkt komma. Inge svar! Sms 1 timme innan att vi skulle ta det på måndag istället... Ingen orsak alls alltså!

Torsdag: Städdag här hemma. Förbereder inför jobb till helgen.

Fredag- Söndag: Jobb i ladugården.

Måndag igen!: Smsade på morgonen om han hade tänkt komma idag.Inget svar men då var ju klockan kvart över sju också. Gjorde oss klara för att åka. Planerat med syster att vara med Frans (hennes hund) medan hon är på apoteket eftersom han är sjuk. Vi ska mötas i stan direkt när jag lämnat Nora. Vi kommer till familjens hus och ingen A där än. Så jag går in med henne och börjar leka! Hon tyckte det var super. Åkte rutchkana och allt!:)
Men tiden tickade på och ingen ante! For därifrån efter 45 minuter när han inte kommit eller hört av sig!
Och ida och frans hade fått sitta i bilen och vänta på oss länge och väl! Alltid denna Ante!!!

Stackars Nora som måste ha honom som pappa...
Inte hennes fel...

Älskar henne över allt annat:)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: therese

idiot han är!!!!

2010-02-15 @ 22:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0