Åter till vardagen*

Nu är man alltså 21 år...
Det betyder att det var ett år ett halvt år sen jag fick Nora alldeles snart!
helt galet vad tiden rullar på...

Jag hade en bra födelsedag igår med många nära och kära!:)
Min familj var här. alla David syskon och då hanna med hela sin familj.
Plus Zandra och Noel!:) Så det var riktigt trevlligt. Även om Nora energi tog riktigt i botten mot kvällen!
Så mycket fika som hon hann få i sig är det ju inte konstigt att humöret svajjar!:)

Kan ju berätta lite vad jag har fått. Av min älskade David fick jag ett par riktigt promenad kängor!
I den här lite mer lätta modellen. Ett par gore-tex så riktigt sköna kan jag lova att dem är.
Sen fick jag en paj form med löstagbar botten och en tidningspremenuration.
Av min familj fick jag ett jätte fint underställ och av lilla syster ett halsband och armband
Ida och Joel kom med en fin klänning och av hanna med familj fick jag en sån handgjord tvål och en jätte fin liten vete kudde hon gjort själv!:) Zandra och Noel fick jag också ett jätte fint halsband!:)
Tack för dem fina presenterna!

Blev en lång dag så jag och David försökte lägga oss i tid men som vanligt drar det alltid ut på tiden.
Idag börjar ju vardagen om, med att David har gått till jobbet idag och jag jobbar eftermiddag.
Eller gått och gått.. Det har han väl inte direkt gjort! KALLT!!!!
Nissan hade inte fått ha någon motor värmare så den startade inte...
Så han kom in igen och såg att det var 27.5 grad inte konstigt att den inte ville vara med!
Så han fick ta volvon så får han komma med den på lunchen istället...
Tur att det gick att lösa! Nu sitter Nora och prövar sina regnbyxor i storlek 90!:) Det ser mkt lovande ut!

nej, nu ska man väl ta tag i sig själv innan det är dags att åka mot svensbyn!:)
ha en bra dag!

Kramar från oss!

Ps. Nu har Nora gått på pottan igår igen! Super duktig tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0