Frånvarande?*

Hej mina kära vänner:)
Jag har inte försvunnit från jordens yta om men det verkar som det!
Det blir bara ibland att jag har så mycket i mitt lilla huvud så det blir som för mycket att
kunna få ut på ett bra och välorganiserat sätt!

Om jag börjar någonstans att beta av vart vi ligger nu i våran historia...
___________________________________________________________________________

NORA har varit på ett och ett halv års kontroll!:)
Lilla tjejen har inte blivit så stor än men det tar sig!
Hon väger numera 9560 g och är 80.5 cm lång!
Så inte över 10 kg denna gång heller.
Men barnmorskan säger att man faktiskt får vara en liten och späd tjej
utan att det gör nått! Så vi tror på det. Så länge hon äter hyfsat och är pigg, busig och glad.
Så känner sig mamma hjärtat lugnt!:)

Hon fick svininfluensa spruta och det gick toppen!
Inte ens en grimas och inga biverkningar!:)

Nu ska jag hoppa i säng brevid min snuzzande karl!:)

Ha det så bra! Så ska jag försöka se till att vi hörs snart igen!
Tror jag har samlat tankarna nu! haha!

Pussar och kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0