Nått stort har hänt!*

Och jag menar det!:)

Nora har gått på pottan!!
Helt otroligt tycker jag som mamma såklart!
Vi har inte ens tränat speciellt mycket...

Nora har varit nakenfis nu hela morgonen och jag hade just ställt mig i duschen.
David var med henne i vardagsrummet när hon hade börjat peka nedåt och säger kissa.
Då tar han med henne in på toan där pottan står och hon sätter sig på den och kissar efter några sekunder som
det vore det normalaste i världen att kissa på potta för första gången!:)
"mamma hjärtat" känns kan jag ju lova! haha

Nu ska vi ner på stan en sväng och David åker och besiktar bilen.
Imorgon fyller jag år även om det inte är så märkvärdigt när man börjar komma upp i min ålder.
Låter som att jag är lastgammal men det blir ju så med barn att det går först vad det än är!

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0