Svensbyn*

Nu sitter Nora och leker med mitt nya halsband som jag fick igår i efterskott:)
Jag funderar hur vi ska göra med Svensbyn. Om vi ska åla ut idag. Skulle verkligen behöva rida min häst!
Men huvva vad kallt det är idag! Och det brukar vara flera grader kallare i svensbyn...

Får ringa och höra med mamma om dem ska trotsa kylan idag!:)

Nora har föresten sovit första natten i sin "omgjorda" säng.
Vi var tvungen att ta bort ena sidan på spjälsängen eftersom lilla fröken har lärt sig att klättra ut!
Inte så kul om hon inte ramlar på fötterna nästa gång.
Så idag har Nora kommit in i vårat sovrum som en stor tjej!
Både roligt och skrämmande tycker nog mamma om jag ska vara ärlig!

Tänkte lägga upp lite bilder från Svenbyn och en "mys" dag i Tisdags!:)

Nyduschade tjejor!

Nyduschade tjejor!



Älskar den här bilden...



Den dagliga skoprövningen...



När man är trött så blir man fort arg och ledsen!



Då får man somna i mammas knä!



David hemma och leker:)



Middag..



Nora i stallet!



Lovis Namnskylt.



Hästarna i hagen (utom min)!



Älsklingen vid stallet:)



Lille Lovis!

Gick just och öppnade dörren i pyjamas byxor och trodde det var Davids pappa som sjulle lämna en borr men det var posten som skulle lämna paket! Vi får väl hoppas han överlevde morgonfrillan!:)

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0