Tacksam*

Tacksam att det verkat sluta snöa så f*rbannat mycket.
Trodde aldrig att det skulle ta slut.

Nu är det helg och då är det arbete som gäller.
Fast bara halvdagar annars skulle jag inte sitta här och slöa nu.
Har kännts oroväckande att ta ut bilen när det varit så snöigt och speciellt vid halv sex
när man ska till jobbet. Men peppar peppar har det ju gått bra.
Men nu verrkar det ju som sagt ha lugnt ner sig.

David liger i sängen och är sjuk så himla tråkigt.
Snuva, hosta och ont i hela kroppen. Stackarn!
Dessutom vet ju alla att karlar blir ju mycket sämre än kvinnor när dem är förkylda.
Tydligen brukar man kunna jämföra en förlossning med en mans förkylning.
Nej, skämt åsido visst är det synd om min älskling och jag hoppas att han ska bli rikitgt snabbt frisk
med hjälp av mitt fantastiska honungsvatten.

Nora har sovit till halv åtta ungefär idag. Hon har blivit så duktig att sova i sin säng nu alltså.
Hon hade lite svårt att somna igår men hon har ju hosta så.
Sen har hion från och med igår en favvo björn.
Helt plötsligt hade hon hittat en blå liten björn i hennes säng som har suttit där sen hon föddes
men nu har hon lärt sig att de kan vara mysigt att ha en liten kompis björn!:)














Kram kram


Kommentarer
Postat av: Zandra

Så sött hon somnade i vagnen :)

2010-01-04 @ 11:27:31
URL: http://www.zandrajonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0