vad ska man säga?*

Fick veta idag när jag var på jobbet att det hade hänt något på nyårsafton....
Min underbara vän hade fått veta av sin nära vän att det som jag varit rädd för ska hända har hänt.
Ante hade visst tillbringat nyår på polisstationen..!
Dem flesta som läser min blogg känner kanske igen detta som en liten deja vu.
Men han hade i alla fall tagit stryptag på sin flickvän...
Stackars tjej! Hoppas någon hjälpte henne fort...
När han gjorde det på mig berodde det på att jag berättade att jag var gravid..
Det är ju bara hoppas att det inte berodde på samma sak..

Han är så tragiskt hela han!!! fy fan...
Tänk att det är Noras riktiga pappa. Från och med April skulle han ju börja vara lite själv med henne.
Nu känner jag total skräck inför det. Hoppas att hon anmäler honom på riktigt och inte låter det vara som jag gjorde!
Han är så hemsk alltså. Ja, vad ska man säga?

Ändå känns det lite som en lättnad att allt som han gjorde mot mig inte handlade bara om mig utan hur han är som person.
Och det känns väldigt skönt att de blivit ett polis ärende av det.
Dessutom känns det också som att det borde funnits personer som tvekat på mig angående allt detta vad som verkligen var sant och så vidare. Och nu känns som lite bekräftat i den sidan av saken att folk kanske inte tvekar kring det dem hör om mig och ante...

Jag hoppas bara att stackars M mår bra och att hon tar sina känslor samman och säger ifrån Ante for ever...
Han är inget att slösa så mycket som en minut på...

Förhoppningsvis så kanske hans föräldrar har fått ett litet wake up cale.

Kan han inte bara försvinna från jordens yta...

Nu ska hag försöka blunda mina blå och försöka drömma söta drömmar.
Imorgon är det jobb som gäller!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: maria

men va i helskotta... Kan ju inte hjälpa att bli lite irri på hon ändå, du försökte ju trots allt varna henne.. nåja, hoppas verkligen hon tar sitt förnuft till fånga!! Dom som misstrott sig kan ju ta sig i arslet nu efter detta!! puss på dig vännen!

2010-01-02 @ 22:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0